loading...

طراحي سايت

طراحي سايت حرفه اي در شيراز

بازدید : 2
سه شنبه 7 فروردين 1403 زمان : 10:31

وکیل ارث شیراز
هنگامی که شخصی فوت می کند، ارث و میراث و دارایی های وی بین وراث ایشان تقسیم می شود. اگر متوفی به اشخاص ثالث بدهی داشته باشد، وراث او موظف به پرداخت بدهی های وی البته از محل دارایی های خود متوفی، خواهند بود. همچنین ممکن است بین ورثه متوفی دعوا یا مشکلاتی در رابطه با نحوه تقسیم ارث ایجاد شود. وکیل ارث در شیراز می تواند به تمام این امور رسیدگی کرده و از بروز اختلافات جلوگیری کند.
وکیل انحصار وراثت در شیراز
یکی از چالش برانگیزترین موضوعات حقوقی، تقسیم ارث و چگونگی انحصار وراثت است. اهمیت این موضوع به ویژه، هنگامی برجسته‌تر می شود که متوفی دارایی های بسیاری از خود به جای گذاشته باشد. احتمالا برخی از وارثان به هنگام تقسیم ارث با یکدیگر اختلاف نظر پیدا می کنند، و در بسیاری از موارد مشاهده شده است که اختلافات کوچک منجر به بروز مشکلات بسیار جدی می شود و رابطه فامیلی افراد را به طور کامل نابود می کند. از این رو، بهتر است که انحصار وراثت و تقسیم ارث به طور کاملا قانونی و با کمک یک وکیل انحصار وراثت در شیراز انجام شود.
مالیات بر ارث چیست؟
مالیات بر ارث از نوع مالیات های مستقیم به حساب می‌آید که باید به دولت پرداخت شود و برای پرداخت آن یک سال زمان دارند. بدین منظور افراد باید به سازمان امور مالیاتی موجود در محل زندگی متوفی مراجعه کنند. در قدم بعدی باید اظهارنامه‌های مخصوص سازمان امور مالیاتی با اطلاعاتی مانند: هویت متوفی، مکان سابق زندگی، اموال، دارایی‌ها و بدهی‌ها، هزینه‌های مربوط به کفن و دفن، واجبات مالی و عبادی و دیون متوفی پر شوند. البته قبل از محاسبه سهم الارث وراث باید بدهی‌های متوفی از جمله مالیات‌های پرداخت نشده پرداخت شوند.

بازدید : 22
سه شنبه 15 شهريور 1401 زمان : 9:25

همه چیز راجع به حمل خودرو تصادفی

خودرویی که در جاده های بین شهری دچار حادثه می شود، نیازمند حمل با جرثقیل یا خودروبر است. همچنین بکسل کردن خودرو تصادفی، یکی از روش های حمل آن است. راننده ای که دچار حادثه در رانندگی می شود، ممکن است ابتدا سر در گم شود و راهکار اولیه را نداند.

وسایل حمل خودرو تصادفی

حمل با خودروبر باعث می شود دیگر نیازی به روشن کردن موتور اتوموبیل نداشته باشید. خودروبر قادر است اتوموبیل آسیب دیده را در کمترین زمان ممکن، به تعمیرگاه منتقل کند. علاوه بر جرثقیل یدک کش، می توان از وانت های حمل خودرو نیز استفاده کرد.

دلیل وجود مهارت در حمل خودرو تصادفی

در برخی موارد، آسیب هایی که در هنگام انتقال خودرو تصادفی به آن وارد می شود، از خود تصادف بیشتر است. بنابراین دقت در حمل خودرو تصادفی یکی از ضروری ترین نکاتی است که یدک کش ملزم به رعایت ان است.

در هنگام تصادف هزینه حمل با جرثقیل با چه کسی است؟

هزینه حمل با جرثقیل با توجه به نوع خودرو ها متفاوت است. برای مثال، خودروهای تیپ Aکه خودروهای شاسی بلند و سنگین هستند نسبت به خودروهای تیپ BوC که سبکتر هستند، هزینه حمل بیشتری دارند. خوب است بدانید هزینه حمل خودروهای توقیفی و تصادفی در تعهد شرکت های بیمه نیست بلکه بر عهده مقصر حادثه است.

همه چیز راجع به حمل خودرو تصادفی

خودروبر شیراز

حمل خودرو شیراز به بوشهر

بازدید : 15
سه شنبه 8 شهريور 1401 زمان : 9:08

علت های پاره شدن تسمه تایم و زمان تعویض آن

عواملی که موجب پارگی تسمه تایم می شود

سفت کردن بیش از اندازه تسمه که ابتدا موجب خرابی تسمه سفت کن و سپس خود تسمه می گردد. عدم استفاده از دنده مناسب هنگام عبور از سرعت گیرها و سربالایی ها. استفاده بیش از حد از دورهای بالای موتور خصوصا دورهای بالای 4000 که استهلاک قطعات را به همراه دارد. هرتسمه تایم یک عمر مفید دارد. بهتر است قبل از تمام شدن عمر تسمه تایم، اقدام به تعویض آن کنید تا پارگی به همراه نداشته باشد. روغن ریزی روی کاسه نمدها و درنهایت بر روی تسمه تایم، یکی دیگر از عوامل موثر در پارگی آن است. از عوامل دیگری که پارگی تسمه تایم را به همراه دارند می توان به خراب بودن فولی تسمه تایم، عدم تعویض تسمه تایم توسط مکانیک ماهر و نصب نبودن دقیق آن بر روی محل مناسب خود اشاره کرد.

زمان تعویض تسمه تایم

زمان تعویض تسمه تایم، به خودرو و رانندگی شما بستگی دارد. تسمه تایم باید در دوره زمانی که شرکت سازنده پیشنهاد کرده است تعویض شود. در ترافیک های طولانی و سکون زیاد اتوموبیل، تسمه تایم زودتر فرسوده می شود. پس اگر در طول روز زیاد پشت ترافیک می مانید، یا روزانه 300 کیلومتر کار می کنید، هر 6 ماه یکبار، تسمه تایم را تعویض کنید. در خودروهای شرکت سایپا، تعویض تسمه تایم، هر 60 هزار کیلومتر است. خوب است بدانید درصورت پاره شدن تسمه تایم، شما خسارت چند میلیونی را متحمل خواهید شد.

امداد خودرو شیراز

امداد خودرو جاده ای شیراز

زمان تعویض تسمه تایم

بازدید : 44
دوشنبه 24 مرداد 1401 زمان : 13:41

اصول رانندگی در شب

اطمینان از سالم بودن چراغ ها

کاربرد چراغ های خودرو تامین نور و دید در شب می باشد. بنابراین حتما باید نسبت به سالم بودن آن ها و همچنین دارا بودن نور کافی اطمینان حاصل کنید.

بعد از اینکه از سلامت نور خودرو مطمئن شدید، نکته ی دیگری که باید رعایت کنید این است که آن ها را حتما در هنگام رانندگی در شب روشن کنید. بسیاری از افراد یا فراموش می کنند چراغ ها را روشن کنند و یا به دلیل اینکه باتری مصرف نشود، از روشن کردن آن ها خودداری می کنند. این کار بسیار خطرناک است و اصلا توصیه نمی شود.

سیگار کشیدن ممنوع

شاید فکر کنید که سیگار کشیدن ربطی به رانندگی ندارد. اما سیگار کشیدن به این دلیل که نیکوتین دارد و از سوختن آن مونو اکسید کربن تولید می شود. این موضوع می تواند دید و بینایی شما را کاهش دهد. البته که این موضوع در روز نیز باید رعایت شود اما اهمیت آن در شب بیش تر است.

به علایم رانندگی توجه کنید

متاسفانه بیش تر افراد به علایم رانندگی توجهی نمی کنند. این موضوع می تواند بسیار خطر آفرین باشد. لازم است که در شب به تابلو ها، وسایل نقلیه، موتورسیکلت‌‌ ها، دوچرخه ‌‌ها، عابرین پیاده، حیوانات و ... توجه ویژه ای داشته باشید.

حمل خودرو شیراز

امداد باطری شیراز

رعایت سرعت استاندارد

بازدید : 183
يکشنبه 7 فروردين 1401 زمان : 9:59

وجود خودرو های گوناگون در بازار، موجب شده است تا امور مربوط به تعمیر خودرو تخصصی تر شوند. همچنین به دلیل مشکلاتی که ممکن است برای خودرو در جاده پیش بیاید، امداد خودرو های تخصصی نیز باید وجود داشته باشد تا در صورت بروز مشکل برای خودروتان بتواند در اسرع وقت به شما برسد. امداد تویوتا، امداد خودرو در تهران،خدمتی دیگر از مجموعه سعادت امداد است که به شما عزیزان عرضه می شود.

ما در مجموعه سعادت امداد برای وقت و هزینه شما ارزش قائل هستیم. در راستای همین هدف، از تمامی قطعات فابریک استفاده می کنیم تا شما پس از تعویض قطعه مورد نظر اطمینان داشته باشید و به راحتی رانندگی کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، تمامی خدمات ما به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. امدادگران ما به صورت تمام وقت آماده اند تا مشکل شما را برطرف نمایند.

خدمات امداد تویوتا

سرویس های دوره ای مانند تعویض روغن موتور، باتری، فیلترها و …تاثیر بسزایی در سلامت خودرو شما دارد.جهت انجام این سرویس ها به ویژه امداد تویوتا، شماره مجموعه سعادت امداد را به یاد داشته باشید تا در هر نقطه از تهران که بودید تنها با یک تماس ما را از مشکل خود مطلع سازید.

از دیگر خدمات ما می توان به حمل جرثقیل تا تعمیرگاه های مجموعه سعادت امداد اشاره کرد. شما می توانید با شماره گیری 09901400651 و درخواست حمل ماشین تا تعمیرگاه های مجموعه سعادت امداد از یدک کشی رایگان بهره مند شوید.

امداد تویوتا

مجموعه سعادت امداد

بازدید : 140
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 9:41

همانطور که می دانید سبزی سرخ شده یکی از مواد ضروری برای تهیه ی قرمه سبزی است. قرمه سبزی یک غذای اصیل ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در واقع راز پختن یک قرمه سبزی خوشمزه به سبزی آن است. اینکه بدانی سبزی آن را چقدر سرخ کنید که نه بسوزد و نه خام بماند. سرخ کردن سبزی را هر کس به روشی انجام می دهد و در واقع روش های مختلفی دارد. اگر قلق آن را نمی دانید در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چگونه سبزی سرخ شده تهیه کنیم؟ با وبسایت یلداشاپ، سوپرمارکت افغانی در برلین، همراه باشید.

سبزی قرمه سبزی چیست؟

قبل از اینکه بگوییم چطور می توانید یک سبزی سرخ شده ی خوب تهیه کنید، قصد داریم توضیح دهیم که قرمه سبزی شامل چه نوع سبزی هایی می شود. سبزی ها بسته به ذائقه و سلیقه هر فردی ممکن است تغییر کند. اما یک قرمه سبزی اصیل ایرانی باید سبزی های زیر را داشته باشد:

  • تره
  • جعفری
  • گشنیز
  • شنبلیله
  • اسفناج

مقدا هر کدام از آن ها نیز به صورت زیر می باشد:

  • تره 40 درصد
  • جعفری 35 درصد
  • گشنیز 20 درصد
  • شنبیلیه 5 الی 7 درصد
  • اسفناج به مقدار کم

در میزان شنبلیله دقت کنید و آن را به مقدار زیاد در ترکیب سبزی خود استفاده نکنید. چرا که ممکن است خورشت قورمه سبزی شما را تلخ کند. اسفناج نیز به مقدار خیلی کم برای لعاب دادن به خورشت و خوشمزه تر شدن آن استفاده می شود.

آموزش تهیه سبزی سرخ شده

حالا که با ترکیبات سبزی های مورد نیاز برای تهیه ی قرمه سبزی آشنا شدید می خواهیم روش سرخ کردن آن را توضیح دهیم. البته توجه داشته باشید که این روش سرخ کردن سبزی برای همه ی غذاها از جمله خورشت کرفس و … نیز کاربرد دارد و فقط مختص به خورش قرمه سبزی نیست.

و اما چطور سبزی را سرخ کنیم؟ در ابتدا باید سبزی را تازه تهیه کنید،آن را تمیز کرده، بشویید و خشک کنید. بعد از اینکه خشک شد آن را بسیار ریز و یکدست خرد کنید. ریز خرد شدن آن در کیفیت غذای شما بسیار تاثیر گذار است.

حالا درون ماهیتابه کمی روغن مایع بریزید تا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن سبزی را به آن اضافه کنید و شروع به سرخ کردن آن نمایید. سرخ کردن سبزی را تا جایی ادامه دهید که رنگ آن کمی تیره شود نه اینکه بسوزد. معمولا سرخ شدن سبزی 15 تا 20 دقیقه زمان می برد.

و اما نکاتی که باید توجه کنید عبارتند از:

حتما از روغن مایع استفاده کنید. استفاده از روغن جامد و کره برای سرخ کردن سبزی نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت.

حرارت باید بسیار پایین باشد.

سعی کنید سبزی را زیاد هم نزنید.

دقت کنید که سبزی نسوزد و فقط رنگ آن کمی تیره شود.

رنگ روغن بایر به رنگ سبزی تیره شود.

شما می توانید انواع سبزی سرخ شده را برای تهیه ی انواع غذاهای ایرانی از جمله قرمه سبزی از فروشگاه یلدا، سوپرمارکت آنلاین ایرانی در آلمان، تهیه نمایید.

بازدید : 142
پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 11:01

همان طور که می دانید رزین ماده ای است چسبناک که در موارد بسیاری مخصوصا در کارهای صنعتی و هنری کاربرد دارد. هنگامی که از رزین صحبت می کنیم، نا خود آگاه صحبت از هاردنر نیز به میان می آید. چرا که برای استفاده از رزین به هر منظوری که باشد باید آن را با هاردنر ترکیب کنیم تا سختی آن حفظ شود.

بازدید : 148
پنجشنبه 23 دی 1400 زمان : 10:38

خرید، قیمت و مشخصات کیلر

کیلر یکی از مواد پر کاربرد در صنعت چوب و خودرو است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. اما می خواهیم بدانیم کیلر چیست؟ کیلر یک رنگ شفاف است که به منظور پوششی روی چوب یا بدنه ماشین به کار می رود. قبل از اینکه کار کیلر زدن روی چوب و خودرو انجام شود، ابتدا روی آن سیلر می زنند. سیلر و کیلر هر دو برای این به کار می روند که رنگ آمیزی چوب و اتومبیل به درستی انجام شود. سیلر باعث می شود که رنگ به راحتی به بدنه بچسبد و کیلر نیز پوششی است که رنگ را تثبیت می کند. خرید، قیمت و مشخصات کیلر موضوع این مقاله از وبسایت شرکت پلیمر رزین می باشد. با ما همراه باشید.

خرید، قیمت و مشخصات کیلر

خرید کیلر

شما می توانید انواع کیلر را چه برای خودرو و چه چوب با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت پارتاکنا رزین خریداری نمایید. کیلر ها در دو نوع مات و براق وجود دارند و کاربرد هر کدام بستگی به سلیقه و نظر شما و مشتری شما دارد. کیلر زدن با استفاده از یک قلم مو یا پیستوله انجام می شود که شما باید همراه با کیلر آن را نیز خریداری نمایید.

کیلر های تولید شده در شرکت پارتاکنا رزین در برند های مختلفی است که عبارتند از:

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با هر کدام از آن ها با شماره های 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس حاصل نمایید.

مشخصات کیلر

مهم ترین مشخصات کیلر ها را می توان موارد زیر نام برد:

  • در دو نوع مات و براق وجود دارند.
  • در برابر اسید، هیدروکربن ها، آب، خراش، ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند.
  • زمان خشک شدن آن بسیار کوتاه است.
  • فقط نیاز به یک لایه پوشش دارد.
  • ترکیبی از رزین و حلال است.
  • قابلیت شعله وری بالایی دارند.

قیمت کیلر

قیمت کیلر با توجه به نوع آن متغیر است. شما می توانید با شماره های 0993068809 ، 09143328641 ، 09144742163 تماس گرفته و از قیمت محصول مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

بازدید : 144
چهارشنبه 3 شهريور 1400 زمان : 11:27

تاثیر مواد مخدر بر سلامت روان چیست

این روز ها بسیاری از افراد درگیر اعتیاد و مصرف مواد مخدر هستند. متاسفانه مواد مخدر نه تنها فرد مصرف کننده را دچار مشکلات فراوانی می کند، بلکه اطرافیان وی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. چرا که مصرف مواد مخدر، تاثیر مستقیمی بر هورمون های مغز می گذارد و در نتیجه موجب تغییراتی در خلق و خو و رفتار های فرد می گردد. به عنوان مثال رفتارهایی از جمله تحریک احساسات و سرکوب آن را می توان در نتیجه ی مصرف مواد مخدر مشاهده نمود. در ادامه بیش تر در این رابطه یعنی تاثیر مواد مخدر بر سلامت روان صحبت خواهیم کرد.

ضمنا چنانچه درگیر مشکلات روانی ناشی از مصرف مواد مخدر هستید؛ می توانید برای رهایی از این مشکلات، با دکتر سید سادات سپهرتاج، دکتر اعصاب و روان شیراز ملاقات کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های 07132299885 و 09364209066 تماس حاصل نمایید.

مصرف مواد مخدر و اضطراب

فردی که مواد مخدر مصرف می کند، دچار اضطراب و ترس ناگهانی می شود. از علائم این اختلال روانی در فرد مصرف کننده، افزایش ضربان قلب، تعریق، لرزش، تنفس های کوتاه یا تند، ترس، از دست دادن کنترل و … می باشد. این علائم بسته به نوع مواد مخدر مصرفی ممکن است متفاوت باشند.

مصرف مواد مخدر و روان پریشی

روان پریشی یکی از اختلالات روانی است که بیش تر در افرادی که دارو ها و مواد روان گردان استفاده می کنند، مشاهده می شود. این افراد مدام دچار توهم شده و هذیان می گویند. اختلال روان پریشی می تواند خطرات زیادی هم برای مصرف کننده و هم برای اطرافیان وی داشته باشد، چرا که فرد چیز هایی را می بیند و می شنود که در واقعیت وجود ندارند.

مصرف مواد مخدر و اختلالات رفتاری

شاید بتوان مهم ترین تاثیری که مصرف مواد مخدر بر سلامت روان فرد می گذارد را اختلال در خلق و خو و رفتار های وی دانست. غم و اندوه، افسردگی، بی قراری، خستگی، تحریک پذیری، لذت نبردن از چیزی، متوهم شدن، هجوم افکار و واکنش های سریع از جمله اختلالت رفتاری در فرد مصرف کننده ی مواد مخدر هستند.

مصرف مواد مخدر در بلند مدت

اختلالات روانی که در بالا برشمردیم مربوط به تاثیر مصرف مواد مخدر کوتاه مدت است و با ترک آن ها این اختلالات نیز تا حدودی از بین خواهند رفت. اما اگر مصرف مواد مخدر طولانی و همیشگی باشد، تاثیرات مخرب تری در بلند مدت خواهد داشت. مثلا ابتلا به اختلالات روانی افسردگی و اسکیزوفرنی نمونه هایی از تاثیر مواد مخدر بر سلامت روان در بلند مدت هستند.

همچنین در گیر شدن همزمان به اعتیاد و بیماری های روانی خود مشکل بزرگی است که به اختلال همزمان معروف است. در این حالت اعتیاد از یک طرف و بیماری روانی از طرف دیگر می تواند رفتار های فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع : doctorsepehrtaj.com

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 1822440
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی